• E-mail: cs@gelukszon.nl

  • 🍀 Zomerse Uitverkoop: Tot wel 45% korting ✨

  • 🚀 Gratis verzending bij bestellingen vanaf €35

Bestel en levering

We sturen bestellingen op weekdagen tussen maandag en vrijdag. Bestellingen worden binnen 3-5 werkdagen na de bestelling verwerkt. De levertijd is 10 tot 25 dagen. Houd er rekening mee dat we in het weekend geen bestellingen verwerken.

Zorg ervoor dat alle leveringsinformatie correct is. Als er onjuiste en / of gemiste informatie is, kan u worden gevraagd contact met ons op te nemen om de leveringsgegevens bij te werken, wat vertragingen in de bestelaflevering kan veroorzaken. Vertragingen kunnen ook ontstaan als gevolg van douanevlaring.

Uw bestelling wordt bij u geleverd door een lokale postagent.

Vul uw adres in volle mallen in en heeft anders helaas het pakket geretourneerd dat u ons verzendt.

Hoe bestel ik?
Winkelen bij Gelukszon is heel eenvoudig. Volg onderstaande stappen:
1. Kies de gewenste categorie (vrouwen, mannen, kinderen, enz.) En wat voor soort product u wilt (kleding, tassen, huizen, enz.).
2. Bekijk het product waarin u geïnteresseerd bent en klik op de afbeeldingen om alle details te zien. Ook op de productpagina ziet u de tabel met maten (met waarden in centimeters), beschikbare kleuren, details van materialen en bijbehorende prijs.
3. Nadat u de juiste kleur en maat hebt gekozen, voegt u het gewenste product toe aan de winkelwagentje. Vanaf hier kunt u doorgaan met winkelen of naar het bestelproces gaan (afrekenen).
4. Kies een leveringsmethode.
5. Selecteer de betaalmethode.
6. Bevestig de bestelling.
Kort nadat de bestelling is voltooid, ontvangt u een bevestigingsbericht. Controleer ook de spammap.

Wanneer komen er producten op die niet op voorraad zijn?

Als een product niet op voorraad is, proberen we contact op te nemen met de leverancier om het probleem op te lossen. Als het product niet langer kan worden opgenomen, wordt het uit de webwinkel verwijderd.

Krijg ik hetzelfde product als dat op de foto's?

Ja, naast handgemaakte producten, waar kleine verschillen kunnen optreden in het eindproduct.

Hoe kan ik ervoor zorgen dat ik de bestelling heb gemaakt?

Na het geven van de bestelling ontvangt u een bevestiging als u het e-mailadres correct hebt ingevoerd. Als u deze e-mail niet ontvangt, neem dan contact op met de klantenservice op cs@gelukszon.nl.

Kan ik producten uit de mand halen?

Ja. U kunt alle producten die aan de winkelwagent worden toegevoegd verwijderen, zolang u de bestelling niet hebt voltooid.

Kan ik de bestelling annuleren?

Ja. U kunt de bestelling annuleren zolang de status deze toestaat (voordat deze naar u is verzonden). Neem contact met ons op om een ​​bestelling te annuleren via cs@gelukszon.nl

Wat moet ik doen als ik een defect product krijg?

Gelukszon verkoopt alleen producten in perfecte staat. In zeldzame gevallen, waar een probleem is met het ontvangen product, neem dan contact met ons op via cs@gelukszon.nl

Wat moet ik doen als ik het verkeerde product kreeg?

Als u per ongeluk een product hebt ontvangen dat u niet hebt bestelt, neem dan contact met ons op via cs@gelukszon.nl om het probleem op te lossen.

Welke betaalmethoden zijn beschikbaar?

We bieden momenteel de volgende betaalmethoden: creditcards en Klarna.

In welke landen vervoeren we?

Wij verzenden door heel Nederland

Waar kunnen leveringen worden gedaan?

Bestellingen worden verzonden naar het adres dat u aanvraagt ​​(thuis of op het werk).

Hoe lang duurt het voordat de bestelling arriveert?

Bestellingen worden binnen 10 - 25 werkdagen afgeleverd. De bestelverwerkingstijd is 3-5 dagen.

Hoeveel kost de verzending?

Bezorgkosten voor online betaling: €4,99 EUR

Alle producten worden rechtstreeks verkocht door gelukszon.nl